Sjuk, fortfarande..

Godmorgon!

Något dålig uppdatering igår men efter prisutdelningen med skolan sa någon att det var rix FM festivalen inne i kungsan så vi drog dit. Jag, dani och emma stog och sjöng med till alla låter vi kunde haha. Såg inte hela för klockan var redan kvart i nio eller nått sånt så vi åkte hem. Kom hem vid halv tio, åt lite och stuppade i säng. Va astrött!

Nu sitter jag i alla fal hemma hos mamma, skolan börjar om tio minuter men jag ska inte gå. Känner mig fortfarande sjuk och mamma tyckte jag skulle stanna hemma. Tråkig :( Men jag ska försöka gå efter lunch, till danshistorian. Sedan har jag dans någon gång runt 4 så jag måste dit för vi ska repa med några småbarn vi ska dansa med. Och ikväll ska jag på en kompis spelning så då måste man vara frisk. Inte för att jag kommer vara de men kanske något bättre i alla fall.

Ska nog dra hem till pappa nu, äta frukost och hämta min mobilladdare. Mobilen var död hela dagen igår men nu är det dags att få den till liv igen haha. Ha det bra, puss! (lägger in bilder senare)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa ami kom till danshistorian!! Jag saknar dej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback