Snuuuuurrigt

Nu ska jag vandra över till mamma igen. DH börjar ju snart och så måste jag städa lite innan mamma kommer hem också. Har typ 20 min på mig, bäst att skynda haha.

Imorgon blir det skola igen, hoppas jag! Ska titta på svansjön på balettlektionen och de vill jag inte missa. På dansträningen vet jag inte vad vi ska göra, men hur som helst kan jag väl ändå inte vara med så mycket eftersom jag fortfarande kommer vara sjuk.. men men måste väl gå så jag inte missar för mycket teori.

Hittade i alla fall denna video på youtube, avundsjuk..om jag är.

Haha, nu finns det allt nått att träna på under sommaren.

Måste gå, ha det najs <3

Kommentarer
Postat av: Ayla

Fint hår du har :)

Postat av: Gutegirl

Hej! Nu ligger din blogg ute för omröstning i min blogg. Lycka till!

2008-05-14 @ 09:09:46
URL: http://www.metrobloggen.se/gutegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback