Solnedgång

Nu är jag hemma, har ätit middag och så. Blev inget stan förut för precis när jag har satt mig på tunnelbanan ringer dom och säger att dom ska åka hem igen. Men vi gick i alla fall en promenix ner till vattnet. Gick sedan lite mer och satte oss och snacka i en park. Riktigt mysigt! Hehe, nu har vi planerat en massa saker som ska göras efter gymnasiet och så.

image1180
image1181
image1182



image1186

Härligt med kvällssol!
Oj, mkt klockan var. Börjar 10.45 imorgon och slutar 16.40 och har sedan dans, men jag hinner nog hem emellan. Kommer väl bli lite dåligt med uppdatering imorgon. Ha det najs <3

Kommentarer
Postat av: Emma

vilka härliga bilder :)

Postat av: gabs

åå jag längtar!!!! :D

2008-05-05 @ 08:51:09
Postat av: nadja

underbara bilder =)

2008-05-05 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback