Söndag

Hello!

Sov till typ 12 idag, najsigt. Idag har jag faktiskt söndagsångest. Brukar inte ha så jättemycket ångest på söndagar annars men nu har jag de eftersom de inte är något mer ledigt förutom helgerna fram till avslutningen.. tror jag. Men det är ju inte långt kvar, en månad ungefär.

Nu ska jag i alla fall städa hela skrivbordet och dammsuga. haha, jag tror nog aldrig jag har städat mitt skrivbord ordentligt sedan jag fick det någongång föra året, ooops. Kanske är på tiden nudå.

Skriver i alla fall sen när jag är klar, puss <3

image1179
Bild från igår.

Kommentarer
Postat av: :)

alla kommer att vara lediga 6 juni, röd dag :P

2008-05-04 @ 14:39:34
Postat av: dani

också ångest!!!! å så vill jag bara att det ska bli måndag.. så vi ska få chocka haha

2008-05-04 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback