Söndag

Godmorgon :)

Kvällen igår var väl sådär. Åkte ju till den där grillkvällen där ganska många från skolan var, mysigt fast vi gjorde inte speciellt mycket. Drog sedan vidare till nått ställe med fler människor, va bara tråkigt men men. Åkte i alla fall hem runt 12. Och så tar jag fel tunnelbana, så klantigt så jag kommer hem ett bra tag senare än vad jag tänkt. Va hemma en stund och kände att jag var hungrig så jag åt lite choklad, gick och la mig framåt halv 3. Jaa, det var min kväll de.. förkyld som jag var också.

Är förkyld idag med fast har i alla fall inte ont i halsen längre så det är ju bra.
Ska äta frukost nu sen får jag se vad jag hittar på. Ha en fin dag! <3

image1218
Sol idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback