Stan

Goddagens! =)

Såg ni på eurovision song contest igår då? Det gjorde jag, eller lite i alla fall.. rätt tråkigt om jag ska va ärlig. Är roligare när det bara är svenska länder. I alla fall så ska jag åka in till stan nu och träffa min vän Ronja. Sedan ska jag äta middag hos mormor och morfar klockan 6 så jag kommer nog inte kunna blogga så mycket idag. Men jag skriver om jag åker hem emellan men antagligen inte.

Nu måste jag i alla fall dra, ha en bra dag <3

image1281
Jag & Ronja
image1282
Ronja är duktig hon!

Kommentarer
Postat av: dena

älskar den bilden på er =)

Postat av: dani

å ha så trevligt ^^ ja, det är klart jag såg den. haha m. stooor t. å surrond ljud haha :P

2008-05-25 @ 15:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback