time for bed

Nu måste jag gå och lägga mig om jag någonsin ska orka gå upp imorgon. Första lektionen är jazz, är inte taggad de minsta men vad ska man göra. Slutar i alla fall runt 16.00, då måste jag hem och skriva danshistoriauppsatsen. Får väl försöka börja fundera på vad jag ska skriva på tunnelbanan imorgon när man ändå inte har nått bättre för sig.

Veckans planer ser i alla fall ut såhär:
Torsdag - Skola, plugga.
Fredag - Skola på förmiddan, grönan med klassen eftermiddag/kväll.
Lördag - Antagligen träffa några kompisar, grilla eller fika står på schemat.
Söndag - Sälja rosor, haha woho! Lova att ni kommer och köper ;D


Ett par shorts och en shorta som jag hittade i någon påse som mamma skulle göra sig av med. Kanske inget jag kommer använda, i alla fall inte shortsen. Fast man vet ju aldrig, sparade dom i alla fall.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

scnyggt :D

Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du får en jättebra dag idag :)

Kram

2008-05-29 @ 11:12:38
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback