time to go

Nej, nu måste jag lyfta på mig och stänga av datan. Måste också bädda om sängen för brorsans kompis sov där inatt, jobbigt men men. Börjar 10.45 imorgon och slutar 16.40, dans senare också. Kanske inte borde vara med eftersom jag är förkyld fortfarande men ska nog gå dit i alla fall, har ju uppvisning snart.

Tittade i alla fall igenom lite bilder som vanligt och hittade några roliga sminkningar från olika fotograferingar. Extrema sminkningar är riktigt kul, sånt gillar jag. Och sorry för jag inte lagt upp bilderna från i lördags som jag sa, men dom kommer nångång i alla fall :P

image1223

Znaaark, godnatt <3

Kommentarer
Postat av: beatrice

Snygga sminkningar :)

Postat av: Dena

coola =)

2008-05-12 @ 16:34:44
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback