Tisdag

Heej!

Började med en rolig modern klass idag. Haha, nu har vi fått massa saker vi ska "träna" på under sommaren, fast dom har jag redan glömt bort. Rullade i alla fall runt massa på golvet och gjorde diagonaler så de va skoj. Sedan matte och lunch. Efter lunchen sen hade jag muntligt i engelska (nationella) Gick väl helt okej. På håltimmen sedan kom några lärare och kidnappade (för att överdriva en aning) oss så fick vi sitta nästan i en timme på himla dans möte och jag fick skriva protokoll, typsikt. Slutade med en seg datalektion.

De va min dag de,  hoppas eran har varit bra :)
Det blev inga bilder dansbilder eller nått idag, kanske imorgon. Då har vi balett som vi inte haft på femtioelva år. Nu ska jag i alla fall gå och handla med pappa för han kan inte bära. Han har en spricka i revbenet så nu måste man ställa upp. Måste köpa nått och äta, har ju inte ätit nånting förutom tuggummi sen lunch.

Hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback