Tisdag

Haallo!

Tisdag och jag är fortfarande sjuk, men det är bättre i alla fall :) Hoppade över skolan en dag till, men jag borde kunna gå imorgon. Hoppas för nu saknar jag verkligen alla.
Idag ska jag försöka skriva lite på min so-uppsats, ska skriva om rent dricksvatten. Måste väl också städa lite. Annars är det ju Desperate housewives ikväll, tjoho!

Oh, vet ni vad jag har kommit på att jag ska göra. Min dörr i mitt rum är liksom jättetråkig så jag hade tänkt skriva ut massa bilder och sätta upp där, på mig och mina vänner liksom. Fast jag vet inte riktigt om jag ska skriva ut stora bilder eller massa små.. hm, kanske blir någon blandning av allt dåra :P

Hörs senare, byebye <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dej! hoppas du kommer imorn! vill du komma och titta på när jag dansar imorn på kvällen? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback