Torsdag och ledigt

Godmorgon!

Guuu va det är skönt att vi har ledigt några dagar nu, det behövdes. Idag ska jag i alla fall in till stan med
Gabbi. Dom borde väl ha öppet, eller köpcentrumen är ju öppna i alla fall. Vill köpa lite nytt till sommaren tror jag. Ska försöka köpa saker jag inte har, tex. jeansshorts eller nått. Har ju redan massa linnen och behöver egentligen inga fler, men det är ju så kul att köpa haha. Shopping-sjukan ;P

Ska fråga pappa om vi kan göra gröt till frukost. Jag är hungrig, åt ingen middag igår fast det har jag inte sagt till honom. Hehe, vilken tur att han inte läser min blogg då haha. Jag sa faktiskt att han får läsa den en gång men då sa han att det är mitt liv och de ska han inte lägga sig i, nehep. Jag har ju er i alla fall, woho!

Hörs senare, adios <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback