Torsdagskväll

Nu är jag hemma igen. Jag & Gabbi såg ju på en film som heter Flickan i källaren, inte alls bra. Hände igenting genom hela filmen som var 1 timme och 20 min. Det var filmat dålig kvalitet också, på själva bilden. Va ju antagligen menat att det skulle va så men nee, inget jag rekomenderar att se i alla fall.

Bilder från dagen:

image1154
Åt Ben & Jerry glassen, va god fast glassen på burk är bättre!

image1155
Gabbi åt yoghurtglass som finns att köpa i tex. gallerian i sthlm..
Melonsmaken är godast, Rekommenderas!





Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Dena

verkar som en mysig dag :)

Postat av: Dena

Sv: Haha nej kanske inte men ja skulle säkert känna igen dig ;D och isåfall gör jag peacemärket sen skriker jag PEEAACE ! högt, så att du hör =) hahaha

2008-05-01 @ 22:41:46
URL: http://denahoo.blogg.se
Postat av: hannahtomasson.

fina bilder ! :)

2008-05-02 @ 10:20:31
URL: http://www.metrobloggen.se/htomasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback