Yogafestival?

Ojoj, klockan är mycket.. alldeles för mycket. Jag har fått senare vanor nu på sistonde, inte bra. Förut brukade jag lägga mg runt 10, nu har det börjat bli efter 11. Konsekvenserna blir att jag inte orkar gå upp på morgonen och får springa till tunnelbanan och skita i frukosten, inte bra inte bra.

Pratade med mamma förut och hon frågade om jag tyckte vi ska åka till Öland på en yogafestival nästa helg. Har varit där en gång förut för några år sedan, det var riktigt tråkigt för jag gjorde ingenting bara gick runt. Men om jag skulle åka nu skulle jag träna yoga varje dag och de skulle va kul. Fast jag undrar om mamma vill göra de, tror inte de haha. Finns andra kurser och sånt också som hon är mer intresserad av. Får se hur det blir, lite dåligt med pengar som vanligt men annars åker vi dit nästa sommar och då tar jag med mig alla jag känner hehehehe.. ska tvinga alla att träna yoga. Nää men vi får se.

Nu måste jag sova, börjar 8.30 imorgon.
Puss & Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback