fotomässan

Gokväll. Jag är nu hemma efter en lång dag. Jag och helle åkte som sagt till älvsjö för att gå på fotomässan. Gick runt lite och tittade på bilderna, stannade inte så länge. Tog även en titt in på gymnasiemässan också, träffade lite folk vi känner.

Senare blev det också Dansen hus med familjen. Såg 3xBoléro med göteborgsoperans balett. Jätteduktiga dansare. Hur som helst ska jag nog gå och lägga mig snart, mormor kommer vid 11 imorgon så ska vi fixa mitt rum. Spendera tid åt skolböckerna måste också göras.


Danstreorna på gymnasiemässan.


Helle på fotomässan.


Sedan hängde det en bild på mig också. Från när jag var hårmodell förra året. Haha lite kul. (bilden längst ut, foto: karolina henke)


Kommentarer
Postat av: dena

haha ballt med bilden på dig!=D

Postat av: Anna

svar: men kom igen sööööööööök :D

2008-11-16 @ 12:02:56
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Ella

va coolt att du va med på bild där:D

2008-11-16 @ 16:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback