Fredag

Hallo! Haha, alla var helt döda i kropparna idag efter alla terminsredovisningar. I alla fall så var det balett som vanligt hela förmiddagen. Jag blir så störd på mig själv att jag gör fel vid stången. Känns som jag bara blir sämre och sämre för varje balettlektion. Jag hoppas det inte är så.. skulle ju va synd haha. Sedan var det engelska och danshistorialektionen var inställd.
Ska alldeles strax åka in till dansens hus och se en dansföreställning som heter DV8 med klassen.


Emma och jag efter balettlektionen.


Toffeltävling var det idag också. Det är en årlig tävling då man visar upp sina tofflor! Hah, finns mycket olika slags tofflor på STEG.


Engelskalektionen, läsa bok.


Jag och Emma skapade eget spökhus i omklädningsrummen.. scary!



Oooh nooo! Jag tänkte fel, nu måste jag ringa emma och säga att jag missade tunnelbana.. blöööö jag är så korkad! Haha, heeejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback