Onsdag

Hallo! Har inte orkat logga in på bloggen först nu, har varit sjukt trött hela kvällen. Nu börjar jag piggna till, sådär lagom till jag måste gå och lägga mig..

Haha idag på eftermiddagen när vi hade improvisation och höll på att springa runt. Man skulle va i en grupp och så skulle den längst fram, den som alla såg göra rörelser så skulle dom andra följa. Och helt plötsligt ser jag att en hel grupp kommer in i danssalen. Det var några 9:e klassare som var där och kolla. hahah, lyckat att dom råkar komma precis när vi ser som töntigast ut och varför just på impron, det ser bara konstigt ut haha. Men dom gick efter ett tag. Sedan skulle vi tillsammans sätta ihop en koreografi, alla fick bestäma en liten del var. Skulle använda oss av våra solon vi gjorde för ca två veckor sen. Synd bara att mitt solo inte är det vackraste, inget jag direkt är stolt över.. aja bara bita i det sura äpplet och dansa.

Har suttit och pluggat sen ca 19.00. Danshistoria och matte. Usch jag har verkligen jättemycket just nu och nästa vecka. Kommer inte hinna med allt..
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback