Onsdag - terminsredovisning

Heej!
Hade som sagt terminsredovisning idag. Körde ett genrep runt 3-4 och sedan den riktigt redovisningen halv 7. Där emellan blev promenix till konsum i snön.


Snö

Terminsredovisningen gick väl sådär sen. Eller egentligen gick det väl bra men jag stör mig så mycket på när det blir fel. Gjorde fel på den moderna. Vi har ingen räkning på den så man ska börja rörelser när den som alla ser börjar typ. Men jag står så konstigt så jag ser inte dom andra så bra så jag började för tidigt. haha sen åkte min klänning ner också, blev som en lång kjol istället. Såg nog inte så värst snyggt ut, tur att jag hade kläder under. Nejmen annars gick väl allt finfint!


Baletten med invalet.


Jazzen med klassen.


Moderna med klassen.



Och så baletten med klassen.

Börjar sent imorgon så vi hörs innan jag går till skolan. Pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback