Onsdag

Tjena! Jag tror onsdagar är en vara-trött-och-klaga-på-allt-dag för mig. Mitt i veckan och lång dag. Började 8.30 och slutar 15.35, rätt långt tycker jag. På dessa timmar hinner vi med tre teorilektioner, en improvisationslektion och estetisk verksamhet. Jobbigt med dans på eftermiddagen är min åsikt, då är man trött och har noll energi.

Skrev historiaprov idag. Det gick väl helt okej men säker ska man aldrig va. Ibland tror jag att det går bra men sen när man får tillbaka provet ser man att det har gått åt skogen. Men hyffsat duktig på att plugga har jag i alla fall blivit. I grundskolan pluggade jag inte till nått, det har jag fått ta smällar för nu på gymnasiet. Ingen studieteknik alls. Så lite allmänt tips till befolkningen (bloggläsarbefolkning kan vi ju kalla det), plugga medans ni har chansen för det är inge kul att stå med femtioelva icke godkända prov då man har kommande prov och uppgifter att tänka på. Och om man ser till att börja plugga i tid så man hinner fatta kan det ju faktiskt vara riktigt roligt ibland.

Hörs<3


Jag idag.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Sv: Åh tacktack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback