operan

Hej.
Köpte ett par skor och vantar på stan förut. Jag har en tendens att alltid tappa bort vantar, ligger väl här hemma någonstans men inte så jag kan hitta dom så jag fick köpa nya haha. Senare åkte jag och träffa Emma så gick vi till Operan för att se Christe, Mattews, Ek. En dansföreställning, tre olika koreografer så det var uppdelat i 3 delar. Asbra, den första är min favorit.
Här finns några klipp från föreställningen. Tack emma för jag fick följa med <3
Blev fika på waynés efter de, dom skulle nästan precis stänga så vi fick en varsin gratis macka till chailatten. Woho liksom!


Kungsträdgården i dessa snötider

Kommentarer
Postat av: Emma

så lite så! kul att du ville följa med!! love yaa<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback