Snööö!

Snö människor, snö! Jaa i alla fall, DV8 igår på dansen hus var grymt. Det handlade om homosexualitet så dom pratade mest. Självklart är jag alldeles för trött för att ens orka lyssna men det var coola effekter och så. I slutet ställde sig publiken upp och klappade händerna i evighet så bra var det! Sedan blev det en fika på café 60. Efter de satt jag och väntade på pappa på en kall tunnelbaneperrong i en halvtimme.
Usch, det var en kille som puttade ner en annan kille på spåret och sen börjar folk ropa: Tåget kommer, tåget kommer! Så några personer hjälpte till och dra upp killen. Usch läskigt. Vakter och poliser kom i alla fall springandes direkt så snubben som puttade ner honom på spåret åkte fast.

Nu måste jag visst åka in till stan och köpa vinterskor.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud vilket pucko! Skitläskigt, jag skulle typ skitit på mig av en blandning av ilska rädsla. Tur att han inte putta i dig! Då hade det varit hämndjakt på g nu. Hahha, nej jag har inte alls bara varit hemma idag o inte pratat med nån :P. <3

2008-11-22 @ 18:54:53
Postat av: Meleat

Ja, det va jag som skrev, glömde namnet :P

2008-11-22 @ 18:55:37
Postat av: Anonym

Dansen verkade vara ass grym ju:) Mindre bra med perrong historien, men tur att människor gjorde nåt iaf, och tur att de inte var du hjärtat som blev attackerad :)

2008-11-25 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback