Söndag

Halloooo i stugan!

Träffade ju mina kära små vänner igår, mycket skratt! Blev film också, supersugen! Den va bra fast hade förväntat mig mer. Sedan var det bara att vandra hem i natten tillsammans med regnet.


Gabb har klippt lugg, skiit fint :D

Och så denna dag, mormor var här så vi har fixat i rummet. Eller bara rensat ut garderoben från alla kläder som är för små. Har egentligen lite svårt att slänga gamla kläder, får för mig att dom nångång kan komma till användning. Men för smått är för smått i guess. På fredag kommer min nya säng i alla fall, trevligt trevligt!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: <3

YAY du skrev om mig!!!! :D

2008-11-09 @ 21:15:20
Postat av: Emma

ååh va fin gabbi är i luggen! as söt! :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback