Söndag

Hello!

Som ni kanske sett skrev gabbi ett litet gästinlägg imorse haha. Jag, anja och gabb hade ju lite myskväll igår. Åkte till Lidl och köpte massa godis och sånt så vi kunde frossa hela kvällen. Blev också pizza. Movietajm blev det sen, Valentine. En skräckis, rekommenderas den är bra. Och sedan Sex and the city, va rätt länge sen jag såg den så det va kul att se den igen. Den rekommenderas också.

Oh jag har fått min loftsäng såld nu :) Mormor ska beställa en ny till mig i veckan tror jag. Great great! Skönt att få lite ordning på rummet, ser ju ut som jag vet inte vad.
Måste nog dra hem till mamma nu, kommer säkert få sova på soffan ett tag nu haha. Imorgon blir det skola och historiaprov på onsdag.. bläääää!

Byebye babes!


Kommentarer
Postat av: Mirre

valentine tyckte inte jag så mkt om :P, jag brukar inte titta på skräckisar, men den var knappt skräck

2008-11-02 @ 19:51:38
Postat av: gabzor

va mysigt vi hade! hihihihi <3



btw kaptenen dissar mig typ.... hahahahah

2008-11-02 @ 21:49:30
Postat av: amanda

Mirre: Nej den är inte så mycket skräck.. är ju typ mer "vanligt" än skräck i filmen liksom ;P



Gabbi: Jaa mycket <3 Hahah, ajdå.. han är nog bara lite rädd för dig just nu haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback