Tisdag

Goddagens!
Jag gillar tisdagar för det mesta. Har bara gympa, matte och modernt.. slutar 14.35. Min tidigaste dag. Körde basket på gympan idag, kul även om jag näst intill suger men men.

Imorgon är det terminsredovisning 18.30, ska bli skojigt värre! Måste plocka ihop alla kläder och sånt ikväll. Fyra danser blir det att genomföra. Balett med klassen, balett med invalet, modern och jazz :D
Nu blir det svenskaplugg. Haha, pratade btw med mormor nyss. Hon: Har du prov i morgon? Jag: Jaa, i svenska. Hon: Jamen du är ju bra på att stava. Jag: öh, aa.. Hon: jamen dåså! haha, så söt.. själv tycker jag det känns som det är lite mer än bara stavning som ingår i svenska B haha ;P

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback