Tisdag

Hej.

Usch va jobbigt de va att gå upp idag, vill bara ligga kvar i sängen och sova hela dagen men icke. Började med gympa, innebandy. Det är väl inte direkt det roligaste tycker jag men klassen gör det roligt. Vi har alltid kul på våra gympalektioner. Matte och Modernt blev det också denna dag. Sedan var det såkallad monternträning. Ska ju stå på gymnasiemässan på torsdag så det var ett litet möte med info och så.
Åkte in till götgatan sen. Tvingade in pappa så han kunde va smakråd när jag provade jeans. Hittade i alla fall ett par på gina. Ett linne blev det också, som jag märkte nu när jag kom hem att det inte var så jättelyckat köp men men.

Nu MÅSTE jag verkligen plugga Danshistoria, har prov på fredag. Massor att få in. Desperate housewives är det ju sen också, inte missa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha innebandy asså ;) Fin bild förresten <3

2008-11-12 @ 15:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback