tisdag

Gokväll!
Nej jag har inte dött även om man gärna skulle vilja tro de. Det var nämligen så att igår på väg hem började jag se konstigt och sedan fick jag skiiit ont i huvudet. Jag och pappa hade varit på dans och gymshop innan och köpte en sak till mina tåskor, sedan va vi och köpte pizza som jag ändå aldrig orkade äta för jag mådde piss. Otur alltså, jag som hade tänkt att plugga kvällen lång. Och datan satte jag inte en ändå tass på så inget inlägg blev det här inte.

Nåväl, annars var gårdagen som vanligt förutom att vi hade modernt på balettlektionen. Denna dag har också varit som vanligt. Har nu suttit i 4,5 timmar och pluggat historia. 1600-tal och shit, men what to do about it!
Nääj, får nog ta och gå och lägga mig nu och drömma om stormaktstiden och sånt där roligt. Provet är första lektionen imorgon.. *nervööös*
Puss och godnattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback