trick or treat, matte och 1 november

Rubriken har sin anledning. Det kom några några barn och sa: Bus eller godis? Ajdå tänkte jag eftersom vi inte hade något godis. Jag gav dom lite popcorn, hoppas dom inte blev allt för besvikna. Jag vill ju inte råka ut för nått bus haha. Typ filmjölk i brevlådan eller nått, fast nått sånt skulle dom nog inte göra. Men vissa skulle nog göra de, som tur är har sånna små rackare inte varit hos mig. Kanske säkrast att inte öppna för nån och låtsas att man inte är hemma :P

Annars har jag också gjort klart matteläxan precis. Imorgon eller idag kanske man ska säga.. blir det historiaplugg och kanske lite skriva på gympahemprovet som skulle vara inlämnat för ett år sedan. Men bättre sent än aldrig, right?

1 november är det nu. Veckorna går läskigt snabbt.. snart jullov ju och snart står man där med studentmössa och vet inte vart man ska ta vägen. Känns bra att jag inte gått ut 2:an än i alla fall, skolan är ju inte så dum ändå.. om man bortser från allt plugg.



1 november förra året. Då var det minsan sol!

Folket har lagt sig här hemma, bra ide! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej!

Sol nu i Järfälla iallfall :)

2008-11-01 @ 13:38:36
Postat av: Bilancioni

jag längtar tills skolan är över! fast ibland kan jag tänka just så, att går man i skolan så har man iaf nått att luta sig tillbaka mot. utan skolan så står man där helt vilsen.

fast jag längtar ändå till att få göra annat än bara x+y och medea. särskilt nu när jag har provjobbat. då längtar jag ännu mer efter att få börja jobba o slippa skolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback