Måndag

Hej! Jag tror jag kommer bli döv. Jag lyssnar på musik i hörlurar samtidigt som brorsan och hans kompis spelar gitarr och bokstavligt talat skriker någon låt. Kan dom inte nöja sig med att bara sjunga lite tyst haha.

Ja förutom att jag håller på att få hörselskador har väl dagen varit bra. En jazzlektion först. Uppvärmning och sedan rep på dansen resten av lektionen. Resten av dagen gick hyffsat snabbt, slutade med balett då vi också repade kombinationen i stort sätt hela lektionen.
Terminsredovisningarna är nästa vecka, onsdag och torsdag.

Terminsredovisningen förra året

Jag


Ronja och Herr julgran

Nej okej, nu ger jag upp. Hittar inga bilder från när vi dansa liksom och ni har redan sett dom har bilderna säkert tusen gånger. Och det här inlägget har tagit mig typ två timmar att skriva HAHAA. Har pratat med folk på msn så det har gått väldigt segt det här. Nu ska jag göra matteläxan, thing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback