filmkväll

Heej!
Blev ju en liten filmkväll med Anja och Gabbi. Såg först en skräckis, The Texas Chainsaw Massacre. Den var mest äcklig. Handlade om precis som alla andra skräckfilmer ett gäng ungdomar som dör en efter en. Jag vet inte hur många filmer jag har sett då ett gäng ungdomar på ca 5 pers åker någonstans och sedan dör en efter en. Är ju så i alla filmer haha.
Sedan såg vi p.s i love you. Den var helt okej, hade förväntat mig lite mer men den var söt.

Oj klockan snart 2. Natti natti<3



Kommentarer
Postat av: gabzooowr

amen dom fick ju inspiration från denna filmen!!! den e faktiskt gjord 74 OCH är en verklighetsbaserad historia! hihih :) <3

2008-10-31 @ 11:48:49
Postat av: Bilancioni

jag fick inte heller en wow-upplevelse av P.s I love you. när den gick på reklam tyckte jag inte den verka så bra men alla sa att den var så fantastisk. men när jag väl såg den tyckte jag den va ganska dålig. ända stället jag tkr att de spelar riktigt bra är när tjejen gråter hos min mamma och säger att hon knappt kan andas och det där.



vet du nån annan film som ÄR bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback