fredag

Gokväll.
Det är så typsikt. Idag gick jag upp hyffsat i tid. Eller ja det var väl mest att jag tappade mobilen på golvet när alarmet var på så jag var tvungen att gå upp. Sen ringde emma också :) Hur som helst när jag kommit halvvägs till tunnelbanan kommer jag på att jag glömt kladdkakan vi sålde i skolan idag så jag fick gå hem igen. Fick sedan panik och var verkligen extremt nervös för att inte hinna till baletten. Haha!
Balett hela förmiddagen. Har börjat på dansen vi ska visa på terminsredovisning nu, med klassen. I like it, den är lite annorlunda än dom vi hade i ettan så de är kalaskul ;) Vi dansar till
denna!

Slutade vid 15.35, drog senare och köpte godis och annat gott med Gabbi. Hehe, mycket lyckad middag tycker jag själv.





Shit va höstigt de e ute nu. Löven hade typ följa john eller nått, bara virvlade överallt.
Nu ska jag skriva ut lite bilder från köpenhamn, pussss!

Kommentarer
Postat av: dena

härliga bilder=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback