Fredag

Goddagens!
Idag är första gången på jag vet inte hur länge som jag inte har behövt springa till tunnelbanan. Men då när jag är ute i så god tid är det signalfel så jag får gå till ersättningsbussarna där det är värsta kön. Kommer ingen buss och tillslut kommer någon och säger att tunnelbanan börjat gå igen. Så tillbaka dit och får stå på perrongen och vänta ett bra tag. Kom självklart då försent till baletten men det var fler som var sena så vi fick komma in ändå. Efter invals-baletten var det balett med klassen. Eftermiddagen spenderades i klassrummen, engelska och danshistoria.

Stannade sedan kvar i danssalen en stund efter vi slutat. Åkte efter de och köpte plus kort så jag kan åka dygnet runt, tjoho! Nu blir det skriva det sista (som är jättemycket) på danshistoria analysen. Ska vara inne innan midnatt, AAAAH! Puss på er, lite bilder från danssalen kommer senare.


Det är ju faktiskt fredag..


Danshistoria, mörk bild men whatever!


Dani är farlig :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback