Gamla pics

Hahha, jag hittade lite gamla bilder på pappas data. Check it out!..


Hemma hos mormor 2006. Haha delfinhårband och allt. Kort hår :O


2005mosebacke. Hade tappat en tand, hade en liten glugg som man inte ser så bra i detta format haha. Och den där mössan är för liten nu, har nog alltid varit för liten.. smart att köpa för liten storlek liksom. Men den mössan har jag i alla fall lånat ut till gabbi, fast hon säger att jag aldrig kommer få tillbaka den så de e väl bara att acceptera HAHA.




Och så spanien 2005. Åh saknar massor! Saknar verkligen spanien. Har varit där rätt många gånger under mina 16 (snart 17 *blinkblink*) år. Vill tillbaka! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Bilancioni

ååh va söt du var (/är) :D

sånna där vattengrejer är skitroliga! åkte sånna på ett vattenland i italien, fast man satt i gummidäck då. åå jag vill ha sommarlov och åka till vattenland! fan va kul, borde göra en sånn resa med klassen haha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback