Måndag

Godnatt!

Hehe, nej kanske ska skriva nått först. Hm.. Jaa, började med jazz idag. Lektionen sprang iväg så helt plötsligt var det dags för lunch. Två teoriämnen. Fick reda på att historiaprovet är flyttat till efter lovet istället för onsdag. Jätteskönt, kan man satsa på kulturhisorian istället. Dagen avslutades med balett. Uppvärmning och sedan jobbade vi med dansen vi ska visa på terminsredovisningen hela lektionen. Den lektionen rusade också iväg.

Åkte sedan hem, har pluggat lite kulturhistoria. Mamma har också toppat mitt hår fast det blev inge bra för jag vill ha det mycket kortare. Har typ aldrig haft så långt som jag hade innan det toppades lite.
Nu måste jag gå och lägga mig. Zzznnaark!!!! Så, nu kan ni läsa första ordet med fet stil i det här inlägget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback