Måndag

Goddag people!

Började med jazz idag, gjorde de gamla vanliga. Uppvärmning, diagonaler och kombinationen. Inte långt kvar till terminsredovisningen nu ju, wihoo! Lunch efter dansen i alla fall, förvånande nog var det fisk. Det har vi aldrig någonsin fått förut, kul med nått NYTT. MUMMA!!!!!!! eller inte..
Engelska och sedan fick historian avsluta dagen. Har egentligen balett (inval) fast de va inställt. Jag och Emma åkte och köpte trikåer på balettshoppen och sedan blev det en fika på stan.

Nej nu ska jag vara sådär äckligt duktig och göra matteläxan och historian innan det blir försent. Plugga ami plugga! Puss på er!


På tal om ingenting satt jag precis och kollade igenom min fulla hårddisk full med bilder. Mest extremt onödiga egobilder, kanske dags att börja rensa efter några år? I alla fall, bilden ovan är någon dag innan sommarlovet i 9:an, 8:an? Ja nångång helt enkelt. Då man måste bära hem allt man har i skåpet. På min förra skola fick vi vita påsar utan handtag att bära allt i.. jobbigt. Haha och den där "mappen" är mappen där alla bilder vi målade ligger. Oj vilken vacker framsida jag fick till, hög nivå måste jag säga!!!!.. (jag fick faktiskt VG i bild, hihi. Dock inte pga den vackra framsidan på mappen, för om läraren skulle lagt lite mer märke till den skulle jag ju helt klart vara uppe i MVG ++)
OKej nu blev allt svammel men poängen var att jag har enormt mycket saker/kläder i mitt skåp som måste tas hem. Frågan är bara när jag orkar ta tag i detta problem, kanske imorgon.. eller kanske nästa termin då vi är tvungna att rensa skåpen. Jag gissar i alla fall på långt fram i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback