Måndag

Gokväll! :)
Började med jazz idag. Vi dansar till mercy on me med miss Aguilera. Det dåliga är att man verkligen börjar tröttna på låten nu. Kommer ihåg förra terminen då vi dansade till nån låt, man blev ju helt galen på låten eftersom man innan terminsredovisningarna kör igenom dansen om och om igen. Haha men men.
Dagen forsatte med engelska och historia. Vi fick tillbaka Historiaprovet, jag gick G.. tror jag. Dagen avslutades med balett, skojskoj!

Sedan tog jag bussen hem. Tog ungefär 70 minuter dörr till dörr, långt..men grymt skönt att åka buss i alla fall och slippa stressen i tunnelbanan. Kom hem tjugo i 7 och har nu gjort matteläxan. Dessvärre har jag inte gjort resterna jag har i historia.. illa! Matte är roligare.. dåligaste ursäkten någonsin men jaaa..
Puss på er, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback