nu har jag höstlov :D

Hej läsare!
Dagen började med dansträning, trodde jag skulle komma sent eftersom nån tunnelbana va inställd. Men konstigt nog hann jag :) Sedan teori resten av dagen. Kulturhistoriaprovet gick helt okej. Eller det känns bra i alla fall, fast det gjorde de förra gången också och då gick det inte så bra så vi får väl se.

Åkte/gick sedan runt lite i stan och åkte sedan för att träffa mamma och hämta ut mitt leg. Jaa, roligare dag än så blev det inte haha. Nu är det i alla fall höstlov hihi. Har studiedag imorgon.




Är man coola så är man.. *host*

Nu ska jag gå och lira lite gitarr med min brorsa.. jag lovar att han kommer gå men värt ett försök ;)
puss och kramis!

Kommentarer
Postat av: dena

hihi har också lov nu=D

Postat av: Bilancioni

de vore kul o ses nån gång på lovet :) vi kanske kunde dra ihop nåra D2:or o fika lr nått nån dag. :)



lr skulle ni åka till ronja lr ska hon komma hit?

kram

2008-10-24 @ 13:01:44
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback