Onsdag

gkjshgjhdsfkgjhisdfgjkshgjklshg..
Hej tänkte bara få er att förstå att jag är lite stressad just nu, eller har panik kanske är ett bättre ord. Haha har matteprov imorgon, aaah Måste få G! Alla i min grupp kommer säkert få de och sitter säkert och råpluggar hela kvällen. Så därför borde nog jag också göra de.. snart.

I alla fall, block hela förmiddagen. Efter lunch improvisation och brandövning. Branövningarna är ju alltid lika spännande haha. Nejmen vi har en tävling vem som gör roligast eller står bäst uppställt i leden typ. Förra året hade vi bestämt nått men sen ändrades de så allt blev en aning mongo. I år hade vi inte bestämt nått, stog bara och glodde in i varandras nackar på ett ungefär. Men det kan ju tolkas som rätt vackert kanske rektor tycker, vi får väl hoppas på de ;)


Två bilder från igår.

Frida, freja, jag och helle.


Helle och jag. Hösten är jädrans fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback