Resor

Har suttit och kollat upp lite resor och sånt på sistonde. Jag + gänget.. jaa det låter säkert jättetöntigt att säga " jag och mitt gäng hihihihi" Nejmen jag orkar inte rabbla upp alla namn, dom är så många..men nu gör jag de ändå. Helena, Gabbi, Frida, Anja och Freja + jag = Gänget. Nu vet ni de ;) I alla fall, jag kom på att vi borde åka till Köpenhamn på Julafton. Alltså fira julafton på tåget och spendera några dagar där borta. Freja går nämligen i skolan där för tillfället så då skulle vi hälsa på henne. Men TYVÄRR så sprack den planen eftersom Frejisen ska vara hemma i Sverige på jullovet, syndsynd. För jag, Gabbi och Helle som visste om de va fett pepp!! Men vi får åka till freja nån helg eller nått annat lov helt enkelt.
 


Köpehamn 2007 med Frida, Freja och Helle. Riktigt roligt!

Annars så vill vi hälsa på våran kompis Lara som har flyttat till London. Så Lara om du läser detta kommer vi och våldgästar dig inom snart framtid hahah!


Bild jag tog I London i sommras.

Sen ska jag och Emma kanske till Ronja i Lund på höstlovet också. Blir ju en liten resa bara de liksom. Åh, jag älskar att resa. Och om några år blir det USA, halleluja vad jag är pepp på de närmaste åren. Har lite småresor som planeras till nästa sommar också. Kommer bli så bra!!!! GODNATT<3

Kommentarer
Postat av: Bilancioni

man kan ju inte åka bort på julafton! det ska man ju fira hemma i sverige (lr nånstans där man känner igen sig) med familjen! o kanske släktingar o vänner lr nått. :P de e ju tradition! ;D

Postat av: Lara

oh va kul. kom hiiiit !

2008-10-07 @ 17:54:26
Postat av: Linnea

Tycker mycket om det du skrivit! Trevligt att se en del bra grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-11-29 @ 15:14:19
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback