Söndag

Hej på er!

Gårkvällen var riktigt mysig och rolig. Åt mat, tårta, prata, spela twister.. jag åkte ut först hahahah. Gick därifrån runt halv 1. Jag plus tre små andra dansare. Man behöver typ gå 20 minuter i en kolsvart skog haha, scary.. Och i klackar dessutom.  Tog bussen sen och fick byta tunnelbana två gånger. Tog ett tag från dörr till dörr, extra mysigt var det ju att dela tunnelbana med alla skitpackade människor. Speciellt med snubben som trampa på min fot två gånger haha. Gick i alla fall hem och sov hos mamma sen eftersom brorsan ändå var där. Och aaah jag blir så arg. När vi gick i den där skogen på väg till bussen pratar jag med mamma och får veta att min brorsa och hans kompisar hade blivit överfalna av nått gäng. Dom hade slagit en av min brorsas kompisar och tagit mobilen och så. Asså jag blir så sur, vad är grejen. Blä på detta samhälle!!!!!

Nu blev det en massa text. Hur som helst, är hos pappsen nu. Ska åka till farsta centrum snart. Åker själv.. känner mig lite splittrad. Glad men ändå uppdelad i pusselbittar på ett ungefär. Okej, kanske man inte fattar så mycket av men whatever.. en aning splittrad helt enkelt.. :/

Nej nu måste jag snart gå till bussen. Hoppas ni har det fint, ni är grymma. Vet inte varför jag säger de men spelaroll, ni är grymma.. ni bara är de :) hehe. *pussa*
Juste, grattis till mina kära vänner helle och kibbe som firar 1 år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback