söndag och regn

Hallå i regnet, eller solen eller vart ni än är. Om ni inte befinner er i sverige, eller regniga stockholm kan jag ju tala om att det blåste som tusan i gårkväll/natt och idag droppar regnet.

Hur som helst, dagens planer.. typ inga.. Nejmen jag ska nu gå ut..i regnet haha. Sedan gå till pappa och fixa lite saker. Ska försöka göra massa nödvändiga saker idag, typ plugga matte och bestäma lite hur jag vill ha mitt rum. Jag tänkte på mitt rum imorse, det är rätt stort. Eller i alla fall rätt normalt men jag har så jäkla mycket saker så det blir rätt litet. Har en garderob, en säng, en soffa, tre byråer och så kaninens alla prylar. Ska väl kanske kasta ut lite så jag få EN byrå haha. Mm, mycket intressant info.. ;P
 Nu går jag ut och dansar regndansen! Puss och kram skummbanan!


Jag, Emma och Dani! :)

Kommentarer
Postat av: Bilancioni

svar: grattis på namnsdagen till dig med, Amanda! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback