Tisdag

Godkväll people!
Dagen började med gympa, körde 5-kamp. Man gick runt till olika stationer och fick poäng och så vidare. Hoppade även hopprepp haha. Va riktigt längesen man gjorde de, riktigt roligt ;) Matte och sedan lunch. Dagen avslutades med modernt, funnyfunny!

Jaa vad har jag mer gjort idag då.. Bakat kladdkaka och tittat på Desperate housewives. Roligare än så blir det inte! Och nu borde jag gått sovit för flera timmar sen, okej inte riktigt men typ. Jag har börjat få dåliga vanor när det gäller sovande.. fy skäms!

Ämen godnatt dåra, sov sött!

Kommentarer
Postat av: Bilancioni

alltså typiskt att jag mådde dåligt! 5-kampen var ju rolig och jag ville särskilt va med på hopprep! det var 1000 år sen man gjorde det men de är minst lika roligt nu som då :D

Postat av: Martina

Vad tycker du är viktigast i en blogg? Vad ska en blogg handla om för att du ska fortsätta följa den? :)

2008-10-08 @ 13:37:09
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback