Tisdag

Hallo!
Oj nu höll jag på att somna hehe. Sitter nämligen och pluggar kulturhistoria, fattar ingenting. Medeltiden, litteraturen.. öh? Jaa i alla fall. Har bara 3 lektioner på tisdagar, sköönt! Kortaste dagen på veckan. Haha efter sista lektionen skulle vi stanna kvar och plugga en liten stund. Men nej, det gick inte.. vi gav upp haha. Råkade bli godisshopping på konsum istället.. ajdå. Hoppas inte emma läser detta, om du gör de så sparar jag lite tills imorgon så blir du kanske glad och inte arg över att jag är onyttig. Aa, information som alla behövde veta!!

Har väl inte så mycket mer att säga förutom att det är desperate housewives ikväll, wihoooooo! Och jag tycker att det är dags att frysa konstisar i stan nu för jag vill åka skridskor. Okej kanske en aning tidigt men ändå.



Wie, mina skridskor. Va tvungen att prova dom så jag var säker på att dom fortfarande passa ;)
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Bilancioni

"stjärnor på is" tränar i värmdö hockeyhall så du får komma hit å åka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback