Torsdag

Heej!

Turnen 2008 med björn, måns, soran och özz igår var jättebra. Riktigt roliga grabbar det där. Dock blev man lite snurrig efter av att sitta och titta på samma ställe i två timmar men kul vare.

Till dagen, började med att jag inte orkade gå upp, kom ju hem rätt sent igår så imorse var jag död. Tog en tunnelbana som gör så man kommer precis till lektionen. Dock segade den jättemycket och var sen så jag fick springa hela vägen till skolan. Teatrarna sprang om mig och allt men jag hann, jag hann. Dock blev allt väldigt känslosamt men efter en danslektion med discomusik och styrka blir man glad.
Dagen forsatte med med teori. Hade uppspel på svenskan, skulle läsa lite saker inför klassen. Sedan historia, och sedan det onda kulturhistoriaprovet BUUUUUU!!! Nejmen för att bara ha pluggat lite under dagen gick det rätt bra, men ett G är tveksamt :/ Jaja.

Danshistoria nurå.. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback