Torsdag

Hallå gullungar! hehe.

Hoppas eran dag varit bra.
Började med dansträning denna dag, fick rulla runt på golvet lite och sedan visa våra plie och developeövningar vi gjort. Jag hann inte visa, ska göra de efter lovet. Sedan teori resten av dagen, rätt slappt. Åkte sedan och fikade med Emma och Dani. Det är nämligen våran 1-årsdag idag hihi. Alltså exakt ett år sedan vi började umgås, helt underbart år!

Är hemma nu, shiit va klockan var mycket. Jag har massa jag vill hinna med ikväll. Måste baka också, kladdkakans dag imorgon. Ska baka och sälja i skolan. Usch vad jag inte är sugen på kladdkaka.. haha.

Bilder från fikan :)






Hej jag är galen! Till dig Emma! Hahhaha

Blev inte så mycket bilder på emma, alla vart ju suddiga. Blä för de!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss på alla!

Kommentarer
Postat av: Martina

Okej :) Tack så jätte mycket för din kommentar!:)

Postat av: Emelie

mysigt med fika! :)

2008-10-09 @ 21:49:00
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: J

sööta pics !

2008-10-09 @ 22:08:38
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback