torsdag

Gaaah, dagarna bara rinner iväg.. redan torsdag. Jag har massa saker att göra innan lovet är slut.

I alla fall, gårdagen.. jätterolig! Va med Emma och Ronja.. ronja som jag vi inte träffat på vad var det nu..? Snart 5 månader eller nått sånt. Gick först och åt lunch på donken, hehe. Donken, alltid donken. Jag undrar när punkten i livet kommer då man väljer max eller burger king istället? Hur som helst, senare åkte jag i alla fall hem för att hämta pengar och sedan tillbaka. Bokade biobiljetter och sedan middag på taco bar. Bion började 20.20 så vi fick gå runt ett bra tag. Hahah, sedan blev vi offer för några killar så vi var tvunga att låsa in oss på toaletten haha.
Senare började i alla fall bion, Patrik 1,5 IGEN! Efter de blev det donken igen, va tvungna att gå in någonstans där det var varmt. ISKALLT ute ju, man fryser ju ihjäl. Börjar väl snart vandra isbjörnar här..






Kommentarer
Postat av: Meleat

Hej och hå vad jag kommenterar! Det jag skulle säga va: Ronja är jävligt fotogenisk. slutt

2008-10-30 @ 16:03:24
Postat av: Ronja

meleat tack <3

2008-10-30 @ 16:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback