we love ikea

Hej där ute!
Har ni haft några små spöken som sagt bus eller godis än? Inte jag, kom precis hem så hur ska jag kunna veta. Men vädret är ju piss så det kanske inte är så många ute. Jag och gabbi hade tänkt att gå ut, eller aa typ. Våra såkallade "kompisar" skulle göra nått, klä ut sig och grejer men icke.. vädret var helt enkelt inte på vår sida. Nästa år, nästa år blir det storsatsning på halloween.. har jag nu bestämt hehe.

Kom som sagt hem för ett tag sen. Va ju på ikea. Gick bara runt lite och sedan blev det pizza :D Ikeas pizza, bara 5 spänn för en bit. Helt värt att åka till ikea bara för att äta mat, ska jag göra många gånger ;) Sedan frös vi ihjäl påväg till bussen, regn och iskalla vindar.. usch!
Nu ska jag äta och titta på ensam mamma söker. Går ju inget bättre på fredagar.
Bu och bä <3


Kommentarer
Postat av: dena

hehe jag har haft några spöken och världens sötaste lilla pumpa haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback