fredag, lov

Hallelujah, nu är det påsklov! Jag har redan huggt in på godiset hehe. Förutom att äta mer godis så har jag inget direkt planerat för kommande lediga vecka. Ta det lungt bara.. plugga lite också, hm..

Balettlektionerna idag gick sämst. Resten av skoldagen va soft, gjorde inte direkt nått. Sedan blev de stan med Helle och åkte sedan vidare till hammarby sjöstad för att se en uppsättning av Hair med elever från kulturskolan. Jättebra!


Skolan!


Helle & Hammarby sjöstad. Skulle inte banga på att bo där asså, så fint!


Efter musikalen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen blire lite vilt här på Aami.blogg.se :P Dessutom håller jag med om att Hammarbysjöstad e underbart.

2009-04-06 @ 22:47:52
Postat av: Helena

Äntligen blire lite vilt här på Aami.blogg.se :P Dessutom håller jag med om att Hammarbysjöstad e underbart.

2009-04-06 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback