fullt upp

Danslektionerna i skolan idag ägnades åt att repa koreografin till terminsredovisningen som är imorgon och på onsdag. Vi visar alltså upp några koreografier vi fått lära oss under terminen. Även lite vi gjort själva. Så imorgon blir det skolan hela dagen och sedan en föreställning på kvällen. Ska bli nice!

Blä, har hur mycket som helst att göra ikväll känns de som. Fixa allt tills imorgon, baka och massa mer. Och borde gå och lägga mig tidigt eftersom jag bara sov 1 och en halv timme inatt. Haha stört. Vaknade kvart över 2 av ett sms, sen kunde jag inte somna om. Vid 05.30 orkade jag försöka somna mer så jag gick upp och började rensa en låda. Normalt, eller inte.


Hehe hade så stört tråkigt så jag tog lite egobilder så där på morgonkvisten.
Väldigt normalt beteende de också, hm.. ;)

Kommentarer
Postat av: daaaani

men du e ju såå söt!!!

2009-04-27 @ 21:32:39
Postat av: carolina den fina

HAHAHAHAHAHA AAAMI DIN JÄVLA GALNING :D

ses imorgon, då det är dags för matte med magga, jippi........

HAHA puss påreeeeej!

2009-05-06 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback