lovets sista dag

Hej alla små påskharar hihi. Nu lider påsklovets sista dag mot sitt slut. Jag har enorm ångest för jag har en matteläxa att göra tills imorgon, den måste verkligen göras om inte min mattelärare ska hata mig för all framtid.. typ. Hur som helst, lovet har väl varit rätt bra. Har inte direkt gjort nått speciellt men nice ändå. Dom komande veckorna i skolan nu kommer nog bli lite blandade. Har endel prov och sånt, de suger rätt stenhårt. Men annars blir det rep inför terminsredovisningarna (dansföreställningar) som är vecka 18 och de rockar!

Och nu råkar de vara så att de inte går att ladda upp bilder. Min data vill inte sammarbeta idag inte. Well well, en annan dag då. Nu ska jag försöka plugga.
Hörs antagligen imorgon, pusss.


Kommentarer
Postat av: Sara

svar: tackar tackar ;)

Postat av: Meleat

Åh, vad jag älskade meningen "de suger rätt stenhårt". Ska så börja använda det.

2009-04-14 @ 22:49:24
Postat av: Bea

Bra blogg du har :D

2009-04-14 @ 23:29:07
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

om du vill så kan vi följa varandra på bloglovin?säg bara till om du har lagt till mig,så gör ja samma sak:D

2009-04-15 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback