purple rain

Hej!
Blev ni lurade igår på 1 april? Jag klarade mig från sånt i år. Tydligen stog det i metro cheesburgare 115 kr. Om jag hade sett de hade jag säkert "vaaah, vadå 115? Dom måste ha tryckt fel!!" Nej kanske inte.. men jag skulle säkert få fundera en stund innan jag kom på att de va första april haha. Kommer ihåg en gång för flera år sedan då jag lurade pappa och sa att de va en ekorre på balkongen. Han gick på de och jag kände mig nog rätt stolt! Haha dålig fantasi kanske.. ;)

Idag har vi haft en dansklass med styrka och avslappning. Vädret har legat på topp, de gillar vi! Vi gillar även (förutom dom som inte gillar) pannkakor till lunch, som varje torsdag. Vi gillar inte att jag börjar tidigt imorgon men vi gillar balett! Sist men inte minst gillar vi mina fina små lila bilder här nedan, jag är en lila fisk.. *blubb blubb*
(Vi = Jag (ami) Men de låter bättre med vi så det får helt enkelt stå så, de gillar vi!)




Kommentarer
Postat av: Meleat

Hahaha snyggo, klart vi gillar't!

2009-04-04 @ 12:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback