onsdag

Ooops, glömde helt bort att skriva här igår. Hade ju tänkt att lägga in lite bilder från helgen och så men icke sa nicke. Hade fullt upp med att skriva en grej i svenskan och sedan var tanken borta. Har ju som sagt de flesta bilderna hos min pappa och jag bor hos mamma. Lite jobbigt, men kan ju gå dit när jag vill så de är lungt.

Hur som helst, dagen har varit blandad. Förmiddagens teorilektioner gick huuuuur segt som helst. Men improvisationklassen efter lunch var kul. När jag skulle hem sedan missade jag min tunnelbana precis, 9 minuter till nästa.. så jag gick och shoppade lite haha. Jag har spenderat alldeles för mycket pengar senaste månaden, inte bra. Drog i alla fall ut och joggade lite när jag kom hem, åå va min kondis inte ligger på topp haha.

Juste, när jag kom upp ur tunnelbanan gick en snubbe förbi med en cider i handen. Stannade upp och sa "Fan va söt du var, skitsöt"  Visst han kanske va full men ändå, gulligt. Man blir så glad när folk man inte känner ger en komplimang. T.ex en kille på tunnelbanan för några veckor sedan sa att jag hade fina ögon och en annan gång gick jag förbi en kille på stan som stoppade mig och sa att jag hade jättefint hår. Sånt kan ju helt klart göra ens dag lite bättre.

Shit va jag skriver, allt för att slippa gå och plugga matte i guess. Men prov imorgon så jag måste ta tag i saken. Och jag vet att påsken är så gott som över men här får ni i alla fall två lite påskiga bilder jag tog nyss i brist på annat. TJING!!




Kommentarer
Postat av: Axelalm

Mysig dag.. Men du.. Vad var det du och Emma pratade om mig? ;)

2009-04-15 @ 23:05:08
Postat av: Amanda

gud vad fina!

Postat av: Nina

Hoppas du får en fortsatt fin tors! =)

2009-04-16 @ 14:30:59
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: amanda

Axelalm: Haha nej nada, frågade bara om hon visste om du var i skolan igår :)

2009-04-16 @ 18:34:55
URL: http://aami.blogg.se/
Postat av: Anna

svar: JAAAAAAA helt sjukt!!!! :D

vidrigt svårt prov, höll fan på att börja böla hahahah!

2009-04-16 @ 20:55:04
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anna

svar: JAAAAAAA helt sjukt!!!! :D

vidrigt svårt prov, höll fan på att börja böla hahahah!

2009-04-16 @ 20:55:04
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback